Om mig

Mitt foto
Askim, Göteborg, West coast, Sweden
I am a woman "in the flower of my age". My great hobby is making silver jewellery out of silver clay and sterling silver. Sometimes I sell some too, because I cannot use it all myself. Other interests are SEVEN gorgeous grandchildren - nine with my husband's two, gardening, books, kayaking, photo... I write this blog in English to keep up the language after my retirement. I was a teacher in English and French for 18 years (so I ought to have a blog in French too...) and assistant head at a school for 15 years. My second blog shows my handmade silver jewellery. http://lillemorssilversmycken.blogspot.com

söndag 7 november 2010

Ovals..

Ovals för the ears in sterling silver and dolphins on a pendant in finesilver/ silver clay.

5 kommentarer:

ewa-christine sa...

Men så fint Lillemor.. det är kul att se vad som händer hos dig. Ha en skön söndagskvälll!

Hanneles jul-paradis sa...

Du gör så fina saker.

Lillemor sa...

Tack för era snälla kommentarer!

Anns Gröna sa...

Så vackra örhänge! Är bara så svag för silversmycken.
Önskar dig en skön vecka!
kram
Ann

Lillemor sa...

Tack Ann!
Jag är just nu inne i ett riktigt "silverheat" - min man o jag sitter i karantän efter det vi tror var/är ett riktigt calicivirus, d.v.s. vinterkräksjuka... Intet ont som inte har ngt gott med sig!